BURST – Op 7 juni jl. vond er een bijscholing over het inschrijvingssysteem plaats. Het is wenselijk dat alle organisatoren van events in 2021 deze inschrijvingen reeds in orde brengen.
OPGEPAST! Het is heel belangrijk dat elk event eerst wordt goedgekeurd door Judo Vlaanderen. Dit om te voorkomen dat iedereen zomaar alles kan organiseren. Een minimum aan controle is dus vereist.
Wat moet je hiervoor doen? Contacteer thanee.herregodts@judovlaanderen.be hiervoor en we zorgen ervoor dat clubs kunnen inschrijven.
Hier vind je een overzicht van alle tornooien. Alle tornooien die op deze lijst staan, werden ook bevestigd door Judo Vlaanderen. Mochten er aanvullingen/opmerkingen zijn, mail deze dan gerust naar Thanée.
Al deze tornooien werden reeds ingevoerd in het nieuwe inschrijvingssysteem dat gelinkt is aan het ledendatabestand. Gelieve de informatie voor de tornooien verder aan te vullen. Belangrijk hierbij is ook om te vermelden wie mag deelnemen aan jullie tornooi en hoeveel matten jullie ter beschikking hebben. Om dit proces gemakkelijker te maken werd een handleiding uitgeschreven. Je kan deze handleiding hier downloaden.
Zodra het evenement is aangemaakt en alle nodige informatie aanwezig is, kan het evenement goedgekeurd worden en kan er effectief ingeschreven worden. Belangrijk gegeven is ook dat er een flyer/affiche geüpload kan worden.
Op dit moment kan er nog op 3 verschillende manieren ingeschreven worden met dit inschrijvingssysteem:
• Als judoka (trainingen, bijscholingen, enz.) => cf. handleiding
• Als Judo Vlaanderen-club (alle events)
• Als niet-Judo Vlaanderen-club (FFBJ, elke buitenlandse club)
Deze aanpassingen zijn vooral gericht op gemakkelijker navigeren én betrekken vooral het onderdeel niet-Judo Vlaanderen-club.